lidt om mig

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?
Besvar
FRK.USIKKER

lidt om mig

Indlæg af FRK.USIKKER » 06 okt 2009 21:41

Hej til jer alle.

Jeg er så ny her.Bare det at skrive herinde gør mig vildt bange. men nu skal det være...
jeg har haft angst i sådan ca.4-5 år,men har først nu fået mod på rigtig at gøre noget ved det. Jeg har i længere tid fået medicin,men er os blevet klar over at det altså ikke gør arbejdet alene.
jeg har godt nok talt med en masse forskellige psykologer,men som det offentlige har bedt mig om,ja for at kunne sygemelde mig,for jeg er bare ikke i stand til at arbejde,(hvilket er ved at slå alt væk under mig :cry: )
min barndom har aldrig været helt nem,og alle psykologer mener det er derfor jeg har det sådan her,bange sky og evig trist...men nej nej,dog. jeg er slet ikke ked af min barndom,nok så meget møg den har givet mig,lige så meget godt har der været.
jeg mener selv min angst startede for ,ja sådan ca.5 år siden,da jeg fik en kæreste som var meget voldelig..og selv mener jeg det er logik for burhøns.det er da ikke mærkeligt,at man bliver angst af sådan et menneske...
jeg synes personligt det værste ved at ha angst er,at det begrænser de ting jeg kan gøre med min datter..jeg har en dejlig datter på 3 år,skal det lige siges.. nogen som kender følelsen af at være en dårlig forældre,for man kan ikke bare gå ud og gøre en masse ting med sine børn,for angsten for at der sker noget er der bare konstant..

puha,jeg var bange for at skrive,da jeg gik igang,og nu snakker og snakker jeg bare...

det var så lidt af mig for denne gang.

Besvar