JA DA! DET MIG! :D

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?
Besvar
navneløs

JA DA! DET MIG! :D

Indlæg af navneløs » 08 jan 2010 21:39

hejsa. Jeg vil bare kort smide noget info.

Min historie er for det første alt for lang. Den involdværer sæbe, luklkes inde skabe. slag og vold i det hele taget.

Men jeg kommer fra norden så mit dansk har altid været lidt kaotisk. Så se gerne bort fra stave fejlene haha.
Men ja jeg lider selv af den frygtelige angst. Hovedsagelige for at skulle fejle noget. Altid om min krop nu er syg. Hjærte. mave. hjærne osv. Men alt skulle være i top. Har dog extraslag og noget mavesyre halløj. men det skulle vi jo ikke dø af ;)-

Men jeg mærkede først til det da jeg var en 17 år. 23 nu.
Og det sidste års tid har jeg holdt mig meget for mig selv. Ikke i den forstand jeg har låst døre og vinduer. Men at jeg gerne holder mig inden for min lejlighed og omegnen. Det sgu skidt. men det arbejder vi på.

Men ja så jeg vil pbruge dette forum så meget jeg nu kan.- Og vil da dele ud af hvad der har hjulpet mig intil nu og gøre mit bedste for at i kan komme til tops.
'
Men en ting der også går mig meget på som måske der var en der ville være med på at pille ved..... Damer. (haha nej ikk pille ved mig) .
Jeg har aldrig haft svært ved at "score" eller sådan snakke med damer. Men siden det sidste 2 år har jeg bare skubbet dem væk. Det pisser mig af. haha. For jeg er typen der skal bruge noget feminim input engang imellem. Og ikke sådan at jeg mener vi skal skrive serinader til hinanden eller noget. Men bare det man ved der er en pige/kvinde der ligesom spørger til ens liv osv gør at jeg holder mig lidt mere igang.

Ej det fandme svært at forklare.
Vi tager et exempel.
Hvis hjemmet ligner en optagelse fra pirates of the caribbean, ligger døde pirater. Lunken mjød. En abe danser rundt på tv'et og Jack Sparrow 'poker mig med en gammel mælk. . . ja så gør det ikke såp meget at der kommer en kammerat(fyr) forbi.
Ved man nu en dame kommer skal der sgu være sådan at når hun åbner døren flyver der tp hvide duer ud. Der kommer 10 mus og syer en kjole til hende osv.

haha. Kan i se hvad jeg mener. Kvindelig input er nødvendig. Om det bare er en seddel hvor der står- tag dig sammen!. så er det ok.- hehe
Fik jeg sagt jeg har en total syret humor?

Så ja en dame/pige/kvinde/stripper? der vil lege noget pen-pals eller noget? Og nej er ikke fordi jeg vil lege scordk. Men for at have den kontakt jeg snakkede om og da også for at dele ud af vores erfaring og ting som det.
Men tilbage til det med de damer. haha jeg har skubbet dem væk de sidste 2 år. Og tror det er fordi face to face med damer jeg selv er lun på vil jeg ikk de kommer for tæt på til at vide om min angst.
Og det er skidt. :S har altid været damernes ven. haha.

fun-fact.
ca 1.84m
alm i bygning.
Tattooværinger.
Mørkt hår. Mørke øjne.
Spiller guitar.
Tegner figurer/logoer/tattoo's-
Og min selvtillid er god nok til at sige jeg er lækker haha.

Jeg har intet problem med at pladrer løs. Det er sjovt nok bare mere stilfuldt i ord end når jeg skal skrive.
Citeret fra en 3 person til en fest efter han hørte min tale til en vens kæreste. (jeg fik hende til at lade være med at slå op med min kammerat)
CITATET :" Du kunne få hitler til at løbe nøgen over til stalin- Jeg skal have dig med i byen når jeg skal score". Det er ikke det værste jeg har hørt.

Så ja som i kan se er selvtilliden ok. Eller det er den på det punkt. Ellers sad vi vel ikke her.
Hvad kan jeg mere sige om mig selv? . . . . . .
Jeg er altid villig til at hjælpe/snakke.
Jeg prøver at skrive et manuscript.
Jeg skriver bedre engelsk end dansk.
Jeg har drømme der overgår det mulige i denne verden.
Jeg er bange for at dø før jeg har opnået noget i denne verden.

Mit egen citat.
You cant bring peace to chaos. But you can bring chaos to peace.
(ved godt man ikke rigtig kan lave sine egne citat. Men synes det virker).

Men ja det blev sgu en del alligevel.
Og den er skam seriøs nok den med at få noget feminim kontakt.
Ellers bare start med at skrive her og se om jeg er totalt freak .
(that i am mam')

Besvar