Ny bruger

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?
Besvar
Kamilla86

Ny bruger

Indlæg af Kamilla86 » 24 aug 2010 10:05

Hej!

Jeg er en ung kvinde på 24 år, som er blevet diagnosticeret med depression, angst og ocd. Jeg gik ned med stress i julen, og derefter blev jeg deprimeret, som så blussede min angst og ocd så voldsomt op, at det har været en meget hård periode.
Jeg er ikke i tvivl om jeg altid har haft angst og ocd´en, men det har "været til at leve med" indtil nu. Desværre blusser det ikke ned igen, som til før, men holder sig på et plan, hvor jeg bare ikke kan få hverdagen til at fungere.
Jeg var studerende, og måtte sygemeldes.

Jeg går til psykolog, men synes ikke rigtig hun er kommet ind til kernen endnu, og kan ikke rigtig se hvad jeg kan/skal gøre for at jeg skal få det bedre.

Jeg er også mor til 2 små børn på 2 og 5 år, og det går jo ud over dem, at deres mor har det dårligt.

Jeg havde en periode i Juni/Juli hvor jeg havde det ok, og søgte derfor nyt studie for at komme igang igen. Men nu hvor der kun er 1 uge til studiestart, stresser jeg helt vildt, og dermed bliver både angst og ocd virkelig slem.
Bare det at aflevere mine børn i dag, hvor min datter skal til stranden med vuggestuen, var næsten umuligt. Men det endte med at jeg gjorde det, og gik tudende derfra. Heldigvis har jeg en god dialog med pædagogerne, så de ved hvad der sker, og en fangede mig da også på vej ud, og fik lige en snak med hende (med mig grædende..)

Jeg kan godt have nogle nogenlunde dage, men ligenu kan jeg bare ikke se mig ud af det her..

Besvar