Natlig panikangst

Skriv en præsentation af dig selv. Måske har du en baggrund som andre kan identificere sig med?
Besvar
Tina S

Natlig panikangst

Indlæg af Tina S » 22 apr 2011 10:44

Hejsa
Jeg lider af natlig panikangst og har gjort det siden 1998 - dvs som barn havde jeg også symptomer, men de var anderledes - rysteture og kvalme. Nu er det mere de sædvanlige symptomer med hjertebanken, svedeture, dødsangt mm. Jeg fandt dette forum og ville se om man herigennem kunne skabe kontakt til andre med samme lidelse. I 2008 var jeg involveret i en ulykke med bl.a. hovedtraume som forværrede angsten. Her 3 år efter er det dog blevet bedre med psykologhjælp og sygemelding.
Jeg er ny her og stadig ikke helt med på hvordan dette forum fungerer, men der er en chatside, hvilket er smart - dog synes jeg ikke der er mange brugere online.
Dette er min historie meget kort - måske jeg er heldig at få kontakt til ligesindede herigennem.
Tina S

lillefuglmedvinge

Re: Natlig panikangst

Indlæg af lillefuglmedvinge » 06 sep 2011 20:37

Hej. som du selv har lagt mærke til, står det kedelig til med dette forum, igen svarer i chatten, og der er ikke særlig mange brugere online. det med de natlige angst anfald kender jeg alt for godt til. da jeg først fik angst oplevede jeg den selv om aftenen/natten.. men tror det har noget at gøre med at man er fyldt med indtryk fra en lang dag, og måske er det der kroppen har mulighed for endelig at reagere på evt. stress. sådan har jeg i hvert fald tænkt det hænger sammen...

Besvar