jeg søger nye venner og høre om bofællesskab

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
micro9999

jeg søger nye venner og høre om bofællesskab

Indlæg af micro9999 » 17 nov 2008 19:49

jeg er en pige på 25 som lider af angt og har gjort det i et par år.

jeg bor i århus [/b]

nielsen024
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af nielsen024 » 20 nov 2008 22:42

Hej med dig. Jeg har selv søgt nogle artsfæller herinde, hvis man kan sige sådan hehe.
Har det ligesom dig, savner nogle andre at dele erfaringer evt bygge venskab med, som har samme problem at slås med.
Jeg er en stille, rolig og venlig fyr, som du er meget velkommen til at skrive til. Det gæler i øvrigt også alle andre, hvis nogen skulle få lyst.
Kunne da godt tænke mig at høre dine tanker ang bofælleskab, bare sådan for nysgerrighedens skyld. Ved du om der findes bofællesskaber for angste ?.
Vi kan jo skrive lidt frem og tilbage til en begyndelse, hvis du har lyst, du skal ihvertfald være meget velkommen. :) :)
Hilsen nielsen024

TanjaKanne

Indlæg af TanjaKanne » 08 dec 2008 18:46

'
Jeg lider også af angst, og søger også nogle at snakke med. Det kunne være rart at tale med nogen der er i samme båd som en selv, hvis man kan sige det sådan :)
Desuden har jeg desværre også mistet flere venner, efter jeg har fået angst, det er som om jeg ikke er god nok mere, fordi jeg ikke kan holde til at gå med i byen. Som om det hele handler om alkohol og byture!?
Jeg kan ikke lade være med at tænke på om jeg virkelig er blevet så meget anderledes efter jeg har fået angst, om jeg er blevet mindre værd?!

Besvar