Angst og uddannelse..

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
miften

Angst og uddannelse..

Indlæg af miften » 21 sep 2009 18:37

Hej derude

Jeg er ny med angst, men har gennem mange år kæmpet mod spiseforstyrrelse og depression..

Hidtil har jeg klaret skolen (både folkskole og gymnasium) med hård kamp og helt fantastisk støtte fra lærere og stud. vejleder. Nu er turen så kommet til 3.g, og hvor jeg før sommerferien havde det rigtig godt, holdt spiseforstyrrelsen nede og var livlig og glad, er jeg nu blevet overrumplet af angsten, været gennem en indlæggelse, men forstyrret personlighedsstruktur til grund..

Imidlertid synes jeg det virker nærmest umuligt at gennemføre htx og få hue på til sommer - men at gå 3.g om er på ingen måde en mulighed for mig!
Min studievejleder er stadig virkelig sød, min læge har straks henvist mig til ny behandling og der hvor jeg en tid endne er i behandling for min spiseforstyrrelse er også helt fantastisk!!
Det er bare svært at følge med med afleveringer og lektier, for ikke nok med at jeg slæbe mig igennem dagene med enten angst eller træthed (pga. truxal) så har jeg det jo også svært når jeg kommer hjem..

Sorry det blev så langt, men vil bare høre om der er andre der kender til min situatuion? Hvad har I gjort?

Besvar