ANGST

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
Abdalla123

ANGST

Indlæg af Abdalla123 » 19 apr 2011 15:48

Hej mit Angst er virkelig slemt nu ved ikke hvorfor ? jeg har meget slemt vejrtræknings problemer :( ! selvom jeg har været ved lægen og fik alt undersøgt så er der stadig alt de problemer. Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal kan ikke sove om aften fordi det kommer altid om natten ! fuck vil bare gerne have mit liv tilbage seriøst. Og er der nogle som føler noget tykt slim når de synker ? jeg føler det tit ved ikke hvorfor ALT gøre mig urolig :(

sleepy+

Re: ANGST

Indlæg af sleepy+ » 20 apr 2011 02:11

Hej...
Mine angstanfald kommer også altid om natten, så jeg er vågen om natten og sover om dagen. Jeg prøver hele tiden at vende det, men det er som om mine anfald ikke giver lov til det. De kommer altid når jeg skal til at sove, som regel tidlig morgen, hvor der ikke er andre der er oppe, så jeg kan ringe til dem og få angsten dæmpet.
Jeg var ved læge og fortalte også om vejrtrækningsproblemer og trykken for brystet og hun sendte mig videre til psykolog. Fordi jeg også har selvmordstanker, fik jeg hurtigt en tid på Center for selvmordsforebyggelse. Det er svært at gå der, men jeg tror at i længden bliver det sværere ikke at gå der. Lige nu er vi ved at finde frem til tankerne der sætter angstanfaldene igang. Det er rigtig hårdt, men det giver et lille håb.
Håber du sover godt lige nu :)
Maria

Besvar