ansgt

Her kan du skrive om det at være ung og have angst
Besvar
Billylarsen21

ansgt

Indlæg af Billylarsen21 » 25 sep 2011 22:14

Hejsa der ude jeg er en ung fyr på 21 år der har haft nogen problmer med nogen tanker og ansgt :(

lige siden jeg var 14 ca har jeg fået en dum tanke på hoved da jeg lå og sov. Tanken går på at jeg ikke tror at man nogen gange ikke kan synke altså JEG TROR AT JEG IK KAN SYNKE Nogen gange ! og det mest når jeg er langt væk hjemme fra selv om jeg bor alene i kbh og min mor og far bor på federiksberg . men det mere når jeg skal ud til ishøj køge eller andre steder så for jeg ansgt for at jeg ikke kan synke :S går til Psygolo med det og det hjælper har bare også brug for at høre hva andre har og siger ?

1 tænker hele tiden på det
2 ansgt meget af tiden
3 måske bange for at dø? syns jeg ikke selv jeg er

NOGEN DER UDE MÅ I MEGET GERNE SKRIVE OM HVA I SYNS OG HVAD I HVED PÅ FORHÅND MANGE TAK FOR DET :)

tobakto
Geografisk sted: Århus

Re: ansgt

Indlæg af tobakto » 09 okt 2011 19:11

Hejsa, Billy larsen.

Det kunne da godt lyde for mig som om du er bange for og blive kvalt, når du "tænker du ikke kan synke" og det er vel også i retningen af og være bange for at dø ?
Jeg er ked af og høre det plager dig så meget, Men det og synke køre vel på "automatikken" som vejrtrækningen, og man har gjort det lige fra første dag i livet,
så det tror jeg bestemt ikke du skal være angst for.. ( jeg gå ud fra du ikke fejler noget *s* som besværliggør at synke"

Jeg har selv haft mange "sære" tanker om fx, at min vejrtrækning skulle stoppe os.v. en klar døds angst, Men efter jeg blev bevist om det, kunne jeg jo se at det ikke sker,
da vi mennesker jo pr. ren automatik trækker vejret.. men ja Angst, kan give de mest underlige tanker, men når man ser realistisk på dem, kan man også få dem "glemt" igen.

Håber du får ro på dig selv.

Rasmus

sleepy+

Re: ansgt

Indlæg af sleepy+ » 22 okt 2011 19:47

Hej I to
Jeg har i løbet af dagen ikke nogle problemer med at trække vejret, andet end hvis jeg får et angstanfald selvfølgelig. Men når jeg skal til at sove er det som om jeg har alt for meget spyt i munden og jeg synker og synker. Til sidst bliver jeg bange for om jeg kan blive kvalt i alt det spyt. Hvilket er mærkeligt, fordi jeg på andre tidspunkter har selvmordstanker og tanker om at skade mig selv.
Noget andet er hvis jeg spiser uden for mit hjem, hvilket jeg sjældent gør, så skal jeg huske at tage meget små bidder, så jeg ikke risikerer at blive kvalt på den måde. Tror nu mere den tanke kommer af at jeg ikke vil gøre mig bemærket under spisning med andre.
Hilsen Maria

Besvar