Selv-hjælpsgruppe i midt-vest jylland?

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Malou
Geografisk sted: midtjylland

Selv-hjælpsgruppe i midt-vest jylland?

Indlæg af Malou » 14 jan 2010 15:32

Hej
Her bliver ofte lavet indlæg om forslag til selvhjælpsgrupper eller møder, men det er ofte i KBH.
Er her slet ikke nogen fra i midt-vest jylland? :D Eller nogen der har kendskab til grupper eller lignende her?
- Malou :D
Alt hvad du fuldstændig accepterer, vil føre dig til fred.... Lad livet være i fred!

vibbe

Indlæg af vibbe » 14 jan 2010 16:20

Hej
Jeg har ikke kendskab til nogle...jeg har før prøvet at efterlyse nogle her omkring, så jeg er med på at få stablet noget på benene...jeg kommer nord fra Vejle
Knuz vibbe

navneløs

Indlæg af navneløs » 14 jan 2010 18:44

herning omegn her.

bjf

Selvhjælpsgruppe i Kolding

Indlæg af bjf » 16 feb 2010 13:56

Hej med jer!
Jeg er ved at starte en gruppe op i Kolding... det er måske lidt langt fra Herning, men Vejle er jo ikke så langt væk.
Hvis I har lyst til at være med, så send evt. en mail til marie@angstforeningen.dk.
Gruppen starter op, så snart der er 6 medlemmer.

Bedste hilsner, Bea

Marie

Grupper i vest og sønderjylland

Indlæg af Marie » 17 feb 2010 09:49

Kære alle.

Angstforenigen vil rigtig gerne starte grupper op over alt i landet, hvor der er interesserede nok. Og problemet er netop at samle interesserede nok i et område så snart vi komme lidt væk fra de større byer.

Men jeg kan kun opfordre alle jer der kunne tænke jer at være med i en gruppe til at kontakte mig på grupper@angstforeningen.dk - så vil jeg meget gerne oprette ventelister til forskellige byer, og hvis I har lyst til at gøre et arbejde for at samle folk i jeres byer, så sender jeg gerne pr. mail et opslag, som I kan hænge op forskellige steder, lige som vi kan sende introfoldere I kan lægge ud på biblioteker, apoteker, lægehuse osv.

I kan læse mere om vores selvhjælpsgrupper på www.angstforeningen.dk

Til orientering har jeg p.t. nogle (men ikke nok) skrevet op til grupper i

Køge
Næstved
Nykøbing Falster
Ringsted
Rønne
Vejle
Viborg

Men kom endelig an fra flere byer...

Mange hilsner
Marie (daglig leder Angstforeningen)