Netop flyttet til Middelfart. Søger makker...

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Susmi
Geografisk sted: Fredericia

Netop flyttet til Middelfart. Søger makker...

Indlæg af Susmi » 26 maj 2010 09:32

Hey! :D
Lidt om mig: 47 år, kvinde, hjemmegående, børn fløjet fra reden, uddannet lærer, gift med sød mand uden skyggen af angst (dejligt for ham bestemt, men af og til synes han nok det er lidt svært at forstå mig selvfølgelig), vi har masser af børn og et par børnebørn også, og jeg er helt åben om angst. Har haft panikangst med agorafobi siden 1994. Masser af behandling af den ene og den anden karakter, tåler ikke anti-depressiv medicin, men er også flere gange blevet angstfri uden. Og mange lange gode perioder ind i mellem. :)
En flytning stresser og forværrer angsten. Er også midt i frådende overgangsalder, hvilket bestemt heller ikke hjælper..
Havde en super god "handle-kaffe" veninde i min tidligere by. Hun havde social-angst og bil. Jeg havde agorafobi og smil. Så vi kørte et fint makker-skab. Jeg var tryg ved at forlade hjemmets sikre zone med hende, handle, gå il tandlæge osv. Hun var tryg ved at færdes blandt mennesker, fordi hun havde mig med. Vi forstod begge irrationel frygt og angst og støttede hinanden, selvom vores angst var så forskellig.. Jeg kan holde foredrag for 1000 mennesker og nyde det - jeg kan bare ikke altid komme derhen! Hun kan sagtens komme derhen, men ville ikke turde gå ind og slet ikke sige noget, så der støttede jeg så hende.. Men, nu har vi tre timers kørsel imellem os, så det er jo lige lidt vel rigeligt, når man sådan set bare skal i Aldi.. :wink:
Jeg søger altså ikke en rednings-planke, kan sagtens redde mig selv, men ønsker en (eller flere) ligeværdig veninde/ven, til gensidig latter og inspiration..
Jeg er vidende, masser af humor og så er jeg på slankekur, igen igen..
Noget du kan relatere til? Mangler du mig, som jeg mangler dig?
Bare skriv :)
De bedste hilsner
Susanne
Senest rettet af Susmi 27 sep 2010 07:24, rettet i alt 1 gang.

Brittvest

Re: Netop flyttet til Fredericia. Søger makker...

Indlæg af Brittvest » 29 aug 2010 22:24

Hej Susanne.
Kan godt se, at du må være rimeligt isoleret som nytilflyttet her i trekantområdet, når du ikke selv kan bevæge dig ud.
Derfor min henvendelse her. Kan jo være du har løst dit dilemma nu, kan se dit indlæg ligger lidt tilbage i tiden. Ellers har jeg et godt tilbud til dig. Afhænger af øjnene der ser måske, men her er jeg.
Mit navn er Britt. Bor i Kolding området. 57 år gammel, men mere fjollet end en teenager til tider. Bor alene. Har voksne børn og et enkelt barnebarn.
Har humor. Også sort.
Har haft social angst i mange år. Den er under kontrol og jeg fungerer fint i min hverdag.
Endda så fint, at jeg både kører bil og går i Aldi. :lol:
Kunne godt tænke mig at sparre med en voksen kvinde, som har været igennem det samme som jeg.
Kunne være vi havde noget at bruge hinanden til.
Jeg er uddannet tankefelt-terapeut.
Mine interesser er: Bøger, mennesker, det alternative, have, håndarbejde en gang imellem, forskellige kreative ting.
Elsker mad og især kager og dessert. Hvilket påvirker min buksestørrelse ind imellem.
Venlig hilsen
Britt

Besvar