FOR ALLE I KØBENHAVNSOMRÅDET!

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Internazionale

FOR ALLE I KØBENHAVNSOMRÅDET!

Indlæg af Internazionale » 04 aug 2010 18:50

Hej! Jeg er en dreng på 18 år som lider af socialfobi. Jeg mærker angsten dagligt og er snart træt af ikke at kende en eneste ligesindet! Jeg synes vi burde aftale en dag hvor alle, uanset form for angst, kunne mødes og få en god og hyggelig aften/dag hvor der skal være plads til alle! jeg kæmper meget med det at skulle tale foran forsamlinger, så ville i denne anledning gerne stå for at "holde sammen" på mødet og holde en lille "tale" hvis man kan kalde det, hvor jeg fortalte lidt om min angst. For at øve mig i det. Tror jeg ville have det lettere hvis jeg skulle tale foran mere eller mindre ligesindede.

I er meget velkomne til at skrive hvis i er med på idéen. Skriv gerne hvor i kunne tænke jer at holde "mødet", om det skal være et sted med mange eller få mennesker, i byen eller uden for byen osv.. Så kan vi opsummere til sidst og se hvad der ville passe bedst.
Hvis man "melder" sig på synes jeg at man skal være indforstået med at alle der dukker op skal respekteres fuldt ud

Mit forslag ville være at man mødtes i kongens have/fælledparken e.l.

Mvh Jeppe.

Besvar