Mødes, Odense/Fyn ?

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Per Sj

Mødes, Odense/Fyn ?

Indlæg af Per Sj » 12 dec 2010 11:57

Fyr på 47 år, fra Odense. Synes det kunne være spændende at møde andre, der har oplevet, oplever, Angst-depression-stress ! Mødes til en snak, berige hinanden, være sammen med andre der forstår. Tror vi alle besidder noget viden og erfaring, som vi kan lære af. Blive klogere, og have lettere ved at takle det vi tiltider kæmper imod.

Håber I får lyst til at skrive, mødes !

mrwheel

Re: Mødes, Odense/Fyn ?

Indlæg af mrwheel » 13 dec 2010 19:37

Per Sj skrev:Fyr på 47 år, fra Odense. Synes det kunne være spændende at møde andre, der har oplevet, oplever, Angst-depression-stress ! Mødes til en snak, berige hinanden, være sammen med andre der forstår. Tror vi alle besidder noget viden og erfaring, som vi kan lære af. Blive klogere, og have lettere ved at takle det vi tiltider kæmper imod.

Håber I får lyst til at skrive, mødes !
Lyder som en god idé, har du et forslag til hvor man evt. kunne mødes.

Jeg er en ung mand på 38 år, men mangler at få en diagnose (angst eller andet). Læs mere om mig på www.handikapinfo.dk

fangok

Re: Mødes, Odense/Fyn ?

Indlæg af fangok » 20 dec 2011 16:33

53-årig kunstner kunne også være interesseret i at mødes uformelt - det er vel blot om at finde et sted.
Jeg har det lidt rodet og ikke meget plads - men det kunne være en mulighed.

Besvar