Veninder savnes.

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
nikitanorup
Geografisk sted: Vejle

Veninder savnes.

Indlæg af nikitanorup » 11 feb 2011 14:02

Jeg er ny herinde.. så I må lige bære over med mig hvis dette emne har været oppe før.

Men sagen er den at jeg savner nogle søde veninder til venskab (IRL)

Jeg lider af panikangst og depression og har gjort det i mange år.. og selvom det efterhånden er ligeså naturligt som en influenza.. så er der stadig mange som tager afstand når man åbner op :(

Jeg savner en eller flere veninder at dele sorger og glæder med.. savner særligt en "hjerteveninde".. har ikke haft sån en i mange år..

Jeg er træt af at blive sorteret fra af den ene eller den anden grund.. - håber at der findes en derude som tror på venskaber og som også savner en sød veninde..

Jeg bor i Vejle - er nytilflytter og opvokset i københavn.. Jeg er mor til 3 piger.

Skriv trygt :wink:
NikitaNorup :)

swan

Re: Veninder savnes.

Indlæg af swan » 24 feb 2011 15:55

Hej,

så lige dit indlæg. jeg kan ikke huske hvornår jeg var her sidst :)
Jeg er en færøsk kvinde boende i århus v.. på 29 år.. jeg er hjemmegående da jeg lider af socialfobi/angst. og som dig er jeg også en mor, jeg har to børn, en pige på 10 år og en dreng på 6år :) det er den dejlige side af livet, dog til tider lidt for stor en mundfuld:)
hvad går dine dage med og hvordan går det ellers ?

mvh,
svanhild

Besvar