Selvhjælpsgruppe Århus

Her kan du foreslå aktiviteter eller arrangementer og herigennem møde andre angstramte. Du kan også opslå kontakt- eller mailinglister
Besvar
Palmen

Selvhjælpsgruppe Århus

Indlæg af Palmen » 24 feb 2011 15:10

Hej

Blandet angst - selvhjælpsgruppe i Århus.

Der er pt. 1 gruppe i Århus, som er fuldt optaget.

Jeg har skrevet mig på en liste til oprettelse af en ny gruppe, hvor der pt. står 3 personer.

Vi skal dog være 6-7 stykker mere, før der kommer en ny gruppe i Århus.

Interesseret - læs mere her:

http://www.angstforeningen.dk/index.php ... lpsgrupper

Palmen

Re: Selvhjælpsgruppe Århus

Indlæg af Palmen » 21 apr 2011 20:11

Vil lige gøre opmærksom på denne gruppe igen.

Jeg er godt klar over, at der er nogle grænser der skal overskrides for mange incl. mig selv ved at starte i en selvhjælpsgruppe. Omvendt har det hjulpet mange af dem, der har deltaget i en selvhjælpsgruppe. Og jeg ser på det, at man har alt at vinde og intet at tabe ved at deltage, og man kan jo altid springe fra, hvis det slet ikke er noget for en.

Håber der derfor kommer en ny gruppe i Århus.

solsikke_

Indlæg af solsikke_ » 11 maj 2011 15:44

Hej m dig, har surfet lidt rundt på Angstforeningens hjemmeside, men har endnu ikke fundet ud af HVOR selvhjælpsgruppen befinder sig i Århus. Jeg vil tage kontakt til Selvhjælpsgrupperne på Grønnegade 80 og håber derigennem at jeg kan komme videre.. har hårdt brug for det.

Palmen

Indlæg af Palmen » 22 maj 2011 19:53

solsikke_ skrev:Hej m dig, har surfet lidt rundt på Angstforeningens hjemmeside, men har endnu ikke fundet ud af HVOR selvhjælpsgruppen befinder sig i Århus. Jeg vil tage kontakt til Selvhjælpsgrupperne på Grønnegade 80 og håber derigennem at jeg kan komme videre.. har hårdt brug for det.
Hej Solsikke

Hvor rent geografisk selvhjælpsgrupperne fra Angstforeningen befinder sig ved jeg ikke, men det får vi jo at vide, hvis der bliver en ny gruppe. Men der er som sagt grupper for angstramte, som Angstforeningen står for i Århus, så jeg synes da også, du skulle tilmelde dig gruppen for "blandet angst" i Århus. På et tidspunkt bliver vi jo nok til at de opretter en ny gruppe til os, og ellers er du jo samtidig på ventelisten til den eksisterende gruppe "blandet angst" i Århus.

Har også set på dem i Grønnegade, men jeg synes slet ikke, der var en der passede til angst.

Håber da at du tilmelder dig den venteliste til en ny gruppe i Århus gennem angstforeningen. :wink:

Palmen

Indlæg af Palmen » 23 maj 2011 15:38

Palmen skrev:Hej

Blandet angst - selvhjælpsgruppe i Århus.

Der er pt. 1 gruppe i Århus, som er fuldt optaget.

Jeg har skrevet mig på en liste til oprettelse af en ny gruppe, hvor der pt. står 3 personer.

Vi skal dog være 6-7 stykker mere, før der kommer en ny gruppe i Århus.

Interesseret - læs mere her:

http://www.angstforeningen.dk/index.php ... lpsgrupper
Jeg skrev til Angstforeningen for at høre hvad status er.

Nu mangler der kun et par stykker, så der er en fin chance for, at der kommer en ny "blandet angst gruppe" i Århus efter sommerferien, siger de.

Nu er chancen der i hvert fald for 2 personer mere, hvis nogen skulle være interesseret.

Kanin78

Indlæg af Kanin78 » 31 maj 2011 19:42

Hej :-)

Jeg vil meget gerne prøve at være med i en gruppe i Århus(socialfobi).

Jeg er ved at blive meldt ind i angstforeningen. Skrev til dem i går om indmeldelse.

Skal til lægen imorgen ang. min sociale angst.

Besvar