så kom han hjem

Angste forældre tumler med mange tanker. Måske tør du ikke deltage i en mødregruppe, arrangementer i børnehaven eller i skolen. Måske er du bange for, at dit barn skal blive påvirket af din angst eller selv udvikle angst. Her kan du dele dine tanker og erfaringer med andre forældre.

Besvar
julie74
Geografisk sted: falster

så kom han hjem

Indlæg af julie74 » 19 apr 2009 12:49

så er denne weekend heldigvis overstået. Har lige hentet min søn hos sin far, så nu er jeg hel igen :)
Min weekend er faktisk gået ok, dog er angsten der konstant og ånder mig i nakken :( Er stadig ( eller min angst er ) overbevist om at der er noget galt med mit øje, har svært ved at fokusere på andre ting.. Forstår ikke hvorfor jeg ikke formår at tage min læges ord for gode varer, men det er selvfølgelig en del af sygdommen.... jeg bliver bare idiot af min hjerne/angst/tanker... de kredser omkring at ha en hjernesvulst som jeg skal dø af om meget kort tid
lev i nuet. Kærlig hilsen Julie

luffe

Indlæg af luffe » 01 dec 2009 07:50

Rolig nu Julie, du klarer den selvfølgelig! Angst er ikke farligt, det bare noget vi tror! Tag nogle dybe vejrtrækninger, slap af, nu er dit barn hjemme igen så nu er alt på plads, vil vædde med du har haft angst længe, men er der sket noget endnu? nej. Blot det er irriterende og vildt ubehageligt.

Prøver selv at tage det roligt, det svært! men vi klarer den med bravur!

troldebea

Re: så kom han hjem

Indlæg af troldebea » 01 jan 2011 23:49

Hej, hvordan går det nu – din tråd er efterhånden lidt gammel, men det ville være dejligt at høre lidt om, hvordan tingene har udviklet sig – forhåbentlig til det bedre. Jeg gik selv og bildte mig en masse ting ind for omkring et år tilbage – og faktisk kunne lægerne hverken bekræfte eller afkræfte, at mit hjerte ikke fejlede noget – men gav mig noget afslappende medicin i stedet. Jeg begyndte at dyrke en masse sport for at køre mig selv for træt til at tænke – og tro mig, sport skræmmer de grimme tanker væk.

Besvar