forældrers kommentar.

Angste forældre tumler med mange tanker. Måske tør du ikke deltage i en mødregruppe, arrangementer i børnehaven eller i skolen. Måske er du bange for, at dit barn skal blive påvirket af din angst eller selv udvikle angst. Her kan du dele dine tanker og erfaringer med andre forældre.

Besvar

Er denne kommentar ok?

Ja i pylrer' lidt for meget til tider. :D
1
50%
Nej jeg havde sparket mig selv ud af døren. :P
1
50%
Jeg kan ikke se nogen måde at svare. :S
0
Ingen stemmer
Hold da k*** en åndsvag afstemning! :X
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 2

syvni13

forældrers kommentar.

Indlæg af syvni13 » 15 jul 2009 16:34

Jeg er ikke en "forældre" selv men er sønnen. Og ville bare høre om en ting som jeg blev meget gal over. Min mor prøver selfølgelig at hjælpe og støtte det hun nu kan. Men som hun siger, ved hun jo ikke rigtig hvad hun skal gøre. (sandheden er at meget af mine problemmer nok ligger i hende og hendes *dengang* nye kærsete.)
Men jeg ved nu heller ikke hvad hun kan gøre. Men en ting hun ikke skal ved jeg. Og måske burde jeg ikke skrive det her i denne del af forumet, men tror nu også vi Sønner og døtre kaster et øje her ind og ser hvad i tænker.

Men jo min mor gav mig en bemærkning vi alle kender for godt. Og normalt får vi den ved spise bordet. Efter hun sagde dette, smed jeg hende faktisk ud af min lejlighed. (jeg overdrev - I know. )

Men snakker går, og så siger hun dette.
***Du burde ikke pylre så meget om hvad der kunne være. Der er folk som sider i kørestol der har det være.**

(oversat fra. Spis op, der er børn i afrika der ingen mad har.)

Det er da synd for de folk, men betyder det vi ikke kan have det dårligt?

Og så lige med angst. Folk der siger, "det er bare tanker. Du skal bare lade være med at tænke på de ting". Den hjælper heller ikke meget.

JA jeg skal ikke lecture folk i hvad de skal sige og ikke sige.
Men ord betyder utroligt meget, især fra ens forældre.
Men vil egentlig bare høre med den kommentar.

PS. dette kom ind i det helt forkerte forum. Sorry men nu er det her. Så må vi se hvad der sker.

julie74
Geografisk sted: falster

Indlæg af julie74 » 22 jul 2009 16:45

hej syvni..
jeg kender udemærket de kommentarer som du skriver... og ja vi kan ikke bruge dem til en s... for hvis vi nu antager at det "bare" er tanker, og at vi "bare" kan tænke glade tanker, mon så ikke vi valgte angsten fra!!!!!!!!!!!! jeg bliver så gal på de mennesker.. Min mor har lidt samme tendens.. Jeg har selv en søn på 4 år. Det vi to så kan blive enige om, er at hvis min søn og dine evt. kommende børn, kommer til at lide af angst, ja så forstår vi dem i høj grad!! :)
lev i nuet. Kærlig hilsen Julie

syvni13

Indlæg af syvni13 » 22 jul 2009 17:05

hehe godt så . Er da ikke fordi jeg vil starte et oprør. Men var første gang jeg nogensinde smed min egen mor ud. (havde det som sagt af lort med det efter)

Men fatter bare ikke de kommentarer.
Vi ved jo folk vil hjælpe . Men det hjælper jo ikke at fortælle vi tuder for meget.

Ikke fordi jeg presis ved selv hvordan man skal hjælpe en med angst. (så havde jeg det nok ikk :P )
Men klart jeg ville nok have et andet syn hvis det var mit barn.

Besvar