Til alle angste forældre

Angste forældre tumler med mange tanker. Måske tør du ikke deltage i en mødregruppe, arrangementer i børnehaven eller i skolen. Måske er du bange for, at dit barn skal blive påvirket af din angst eller selv udvikle angst. Her kan du dele dine tanker og erfaringer med andre forældre.

Besvar
alfa-omega

Til alle angste forældre

Indlæg af alfa-omega » 08 apr 2010 15:18

Dejligt at se siden bliver fligtigt brugt og der rent faktisk er behov for den.

Jeg tror at vi som forældre med en angslidelse bruger meget energi på vores børn samtidigt med at vi også må bruge energi på at forholde os til angstlidelsen.
Som oftes lever vi med så intense følser i os selv via angslidelsen at vi har en særlig evne til at begribe livsforståelsen i vores børns verden og derigennem gør, at vi bestræber os på at være livskilden til vore børns ve og vel.

Barnet er liv
i den levende verden vi vil
på vores børn skal vi kendes
ved dem bliver vi til.

Solei
Geografisk sted: Lolland

Re: Til alle angste forældre

Indlæg af Solei » 08 jun 2010 18:50

Hvis jeg forstår dig rigtigt så er du en forælder med angst...du er ikke en forælder til en ung med angst...?
Godt liv til alle...

Vanilla_pigen

Re: Til alle angste forældre

Indlæg af Vanilla_pigen » 09 jun 2010 07:35

Dette er et forum til forældre med angst :) Men der findes også et forum til forældre til angste børn på siden :D

Jeg synes forøvrigt det er rigtig trist at hele denne gruppe er rykket ind på facebook. Nogle, som fx mig, har behov for at være anonyme :wink:

Jeg bruger også meget tid på at tænke på ikke at overføre angsten til min datter - det er nok min største frygt :cry: jeg føler i hvert fald ikke jeg er en bedre mor pga. angsten.

Besvar