Min søn blev overfaldet af en bande unge fyre

Angste forældre tumler med mange tanker. Måske tør du ikke deltage i en mødregruppe, arrangementer i børnehaven eller i skolen. Måske er du bange for, at dit barn skal blive påvirket af din angst eller selv udvikle angst. Her kan du dele dine tanker og erfaringer med andre forældre.

Besvar
troldebea

Min søn blev overfaldet af en bande unge fyre

Indlæg af troldebea » 01 jan 2011 23:53

Min store søn på 17 blev overfaldet en bande unge fyre for et par måneder siden. Han har det okay i dag og har valgt at bekæmpe sin angst ved at tage det samme sted hen straks efter – jeg er så stolt af ham. Men jeg har selv utrolig svært ved at ”slippe ham løs”. Jeg siger det selvfølgelig ikke – er lykkelig for hans beslutning – selvfølgelig skal han ha’ en ungdom med fest sammen med vennerne. Jeg lader som ingenting men har det så utroligt dårligt, indtil jeg kan høre hans nøgle i hoveddøren.

AnjaBendix
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Min søn blev overfaldet af en bande unge fyre

Indlæg af AnjaBendix » 07 jan 2011 17:55

Puha, kan godt forstå du er bange. Det er jo enhver forældres marreridt at der sker ens barn/børn noget.
Hvor må du være stolt af din søn, at han sådan tager tyren ved hornene, og konfronterer sin angst, det har du som forældre gjort godt (husk at rose dig selv for det fantastiske stykke arbejde du har gjort, siden han sådan har mod på livet også når det er svært)
Jeg håber du med tiden vil slappe mere af når han er ude af huset. Måske du kunne have gavn af at mediterer?, det giver sådan en skøn indre ro, kombineret med viden om at alting hele tiden forandre sig.
Kærligst Anja Bendix www.anjabendix.dk

Besvar