Mirtazapin 45mg

Spørgsmål eller egne erfaringer med medicinsk behandling af angst og panik.
Besvar
Chugie89

Mirtazapin 45mg

Indlæg af Chugie89 » 23 nov 2010 14:51

Er der nogle af jer der tager disse? Syntes ikke jeg mærker nogen virkning? Og har i nogle gode forslag, er ikke deprimeret, jeg har kun angst (panikangst, genereliseret angst.) Og tror kun at Mirtazapin er mod depression.?! Min læge samt psykolog udelukker depression. Og føler mig heller ikke deprimeret, kun hæmmet af angsten.

angst101

Re: Mirtazapin 45mg

Indlæg af angst101 » 23 nov 2010 17:31

De fleste af de midler der i dag anvendes mod depression har en god effekt på angst, hvorfor man giver disse til angstpatienter også. Effekten indtræder dog først efter nogle úger og angsten kan forstærkes i starten, for herefter at aftage. Så hvis du lige er begyndt, så kan der godt gå noget tid endnu inden de virker. Hvis du har taget dem længe, så kan det være disse ikke virker for dig, så snak med din læge om du kan komme på en andet præprerat eller om du skal øges i dosis.

Migsen

Re: Mirtazapin 45mg

Indlæg af Migsen » 03 nov 2011 01:56

Jeg har også fået Mirtazapi, men det virkede vist al for søvndyssende på mig til, at jeg kunne holde mig vågen på arbejdet. Derfor stoppede jeg det. Så tror det er normalt det udleveres til folk med angst :D

Besvar