Seroquel????

Spørgsmål eller egne erfaringer med medicinsk behandling af angst og panik.
Besvar
fantasi-83

Seroquel????

Indlæg af fantasi-83 » 23 mar 2012 17:40

Hej til jer alle.

Er der nogen som kender til seroquel? Jeg får 125 mg,2 gange dagligt (mod angst og psykose)...Og jeg går fuldstændig om kuld. Jeg kan sidde op og falde i søvn,gå og stadig næsten falde i søvn.. Er der andre som har det på samme måde??
ved siden af får jeg os 150 mg truxal i døgnet,er det ikke lidt i overkanten?
Det skal lige siges at jeg har et barn på snart 6 år,så hvordan ska man kunne være en god mor,når man sover livet væk på den her måde..?
Jeg kender ik rigtig andre som får seroquel,så har ik rigtig nogen at snakke med om det... Så håber der er nogen som vil dele sine erfaringer med mig.

God dag til alle,med hilsen fra en frustreret mig....

sunrid60

Re: Seroquel????

Indlæg af sunrid60 » 17 apr 2012 15:20

hej.

jeg får osse seroquel. jeg kan godt forstå at du går omkuld det er en stor dosis du får. kan du ik blive trappet ned? jeg får kun 25 mg til natten og jeg var træt i starten. Jeg får dem for at få ro i hovedet og at jeg kan sove. Håber du finder ud af det. :)

smeden

Indlæg af smeden » 25 jun 2012 14:31

Det er meget normalt at man bliver træt den første tid. Dette bliver meget bedre med tiden for de fleste.
andre oplever det med seroquel prolong som er depot udgaven.
nogle har det fint med den gamle seroquel andre med prolongen.
jeg får det til sovetid og som pn. 50-150mg.
i starten faldt jeg simpelthen i søvn efter en halv time (50mg)
idag mærker jeg kun roen uden bivirkninger.

avlastenok

Indlæg af avlastenok » 28 sep 2013 10:57

Jeg har lige fået Quetiapin 25 mg og tog den første pille forleden aften, gik i seng og sov hele natten. Jeg var enormt træt og døsig om morgnen. Fik et anfald på det kursus jeg var på i går og tog en pille dajeg kom hjem, da mig og mine piger skulle ud til min mor og spise om aftenen, men jeg nåede kun til busstoppestedet og måtte ringe og aflyse min mor. Jeg var simpelthen så skæv at jeg slet ikke kunne snakke rent og det var i sig selv en skræmmende oplevelse, men sov et par timer og vågnede uden at få anfald resten af dagen. Jeg tager dog kun en til natten nu og har jeg behov for en om dagen, så skærer jeg den over så jeg forhåbentligt ikke bliver så skæv igen....

Besvar